Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

SKRZYNIA RENESANSOWA CASSONE ok. 1650r XVIIw

Czas powstania: ok. 1650r

Stan: oryginalny

Wymiary:

Kod: m1954

cena: SPRZEDANE

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

SKRZYNIA RENESANSOWA
XVII wiek, ok. 1650r

  • skrzynia renesansowa na lwich łapach
  • datowana na około połowę XVII wieku, ok. 1650 roku
  • typowa dla tego okresu tzw. cassapanca - prosta skrzynia z rzeźbionymi zdobieniami o tematyce zwierzęcej i roślinnej
  • nogi w formie lwich łap
  • oryginalne kute zawiasy
  • zamek oryginalny, sprawny, klucz w komplecie
  • całość dłutowana
  • mebel zachowany w oryginalnym, dobrym stanie; widoczne są stare ślady po szkodnikach i drobne ubytki
  • mebel bez renowacji, ale stabilny, w pełni użytkowy
     

Wymiary:

  • wysokość 53cm
  • szerokość 169cm
  • głębokość 50cm
     
    m1954
  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 250.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 250.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj