Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

FILIŻANKA DO KAWY ESPRESSO MIŚNIA MEISSEN /11/

Czas powstania: I połowa XX wieku

Stan: Oryginalny

Wymiary:

cena: SPRZEDANE

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

FILIŻANKA Z PODSTAWKIEM
MIŚNIA / MEISSEN, XX wiek

  • przepiękna malutka filiżanka do kawy (espresso) wraz z podstawkiem
  • sygnatura - dwie skrzyżowane szable na filiżance i na spodku, dodatkowo liczby w postaci wycisków
  • datowanie - I połowa XX wieku
  • przepiękne zdobienia w postaci motywów roślinnych i złoceń na rantach
  • porcelana śnieżnobiała
  • stan zachowania - bardzo dobry, bez pęknięć i ubytków

Wymiary:

  • podstawek śr. 10,8cm, wys. 2,5cm
  • filiżanka śr. 6,5cm, wys. 5cm

Na innej mojej aukcji dostępna są filiżanki o tej samej formie, a innym zdobieniu.

1873

  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 20.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 20.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj