Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

FILIŻANKA DO MOKKI MIŚNIA MEISSEN B-FORM KOBALT

Czas powstania: po 1934r

Stan: oryginalny

Wymiary:

Kod: 2175

cena: SPRZEDANE

Sprzedane

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

FILIŻANKA Z PODSTAWKIEM
MIŚNIA / MEISSEN, B-FORM

  • nietypowa malutka filiżanka do kawy (mokka, espresso) wraz z podstawkiem
  • sygnatura - dwie skrzyżowane szable na filiżance i na spodku, dodatkowo liczby w postaci wycisków
  • datowanie - po 1934r
  • tzw. B-FORM
  • zarówno spodek jak i filiżanka mają unikatową, niespotykaną formę
  • zdobiona ciekawym, niespotykanym motywem - taki sam znajduje się i na samej filiżance, i na spodku
  • porcelana śnieżnobiała z kobaltowym zdobieniem i bogatym złoceniem
  • stan zachowania - bardzo dobry, bez ubytków, uszkodzeń itp

Wymiary:

  • podstawek śr. 12,5cm, wys. 2,4cm
  • filiżanka wys. 5,3cm, średnica wlewu 7,5cm

 

 

2175

  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 20.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 20.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj