Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

SREBRZONA SZKATUŁKA SECESYJNA PLATER ok. 1920r

Czas powstania: ok. 1920r

Stan: Oryginalny

Wymiary: 6,3x15x11cm

cena: 900.00 zł

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

SZKATUŁKA SREBRZONA
ok. 1920r

  • srebrzona / platerowana szktaułka
  • HF / NS (new silver)
  • datowanie - ok. 1920r
  • na wieku widnieje grawer z datą 23.10.1921r
  • bardzo delikatna forma z secesyjnymi zdobieniami
  • szkatułka srebrzona, ale uwypuklenia celowo są nieposrebrzone - są w kontrastującym złotym kolorze
  • wnętrze szkatułki wyłożone drewnem
  • szkatułka zachowana jest w bardzo ładnym stanie, z niewielkim śladem użytkowania - na rantach delikatne przetarcia srebrzeń, wieko delikatnie zagięte w prawym tylnym rogu

Wymiary:

  • wysokość 6,3cm
  • szerokość 15cm
  • głębokość 11cm

1785 / 43/10/2023

  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 20.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 20.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj_wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj