Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

TOALETKA LUDWIK FILIP ok. 1860r PO RENOWACJI

Czas powstania: ok. 1860r

Stan: po renowacji

Wymiary: 155x94x45cm

Kod: m1943

cena: SPRZEDANE

Sprzedane

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

TOALETKA LUDWIK FILIP
ok. 1860r, PO RENOWACJI

  • urocza i zgrabna konsolowa toaletka Ludwik Filip
  • datowana na II połowę XIX wieku, ok. 1860 roku
  • bardzo delikatny, a zarazem ozdobny mebel
  • dolna część to konsola na giętych nogach; poniżej blatu znajduje się funkcjonalna szufladka
  • górna część to uchylne owalne lustro otoczone bogatą snycerką; lustro wspiera się na dwóch ozdobnych ramionach
  • toaletka jest po renowacji
  • mebel w pełni użytkowy

Wymiary:

  • wysokość całkowita 155cm
  • szerokość 94cm
  • 5głębokość 48cm
     
    m1943
  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 250.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 250.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj