Menu

Kategorie

Rejestracja Przypomnij hasło
Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich

WAGA SZALKOWA W.HESS LUBLIN 10kg 1925r

Czas powstania: 1925r

Stan: Oryginalny

Wymiary: 22x59x23cm

Kod: 1947

Napisz do nas na info@mebleretro.pl
Zadzwoń do nas na numer +48 509 239 939

cena: SPRZEDANE

Sprzedane

  • Opis
  • Rezerwacja
  • Dostawa

WAGA SZALKOWA
WILHELM HESS, LUBLIN, 1925r

  • przepiękna waga szalkowa
  • sygnowana w wielu miejscach "W. Hess" 
  • sygnatury widoczne na każdej szalce, na żeliwnych elementach
  • datowanie wg sygnatury - 1925 rok
  • fabryka wag Wilhelma Hessa powstała w Lublinie w 1879r
  • waga żeliwna z przepiękną ornamentyką
  • szalki mosiężne
  • całość zachowana w 100% w oryginalnym stanie, kompletna

Wymiary:

  • wysokość ok. 22cm
  • długość z  szalkami 59cm
  • szerokość z szalkami 23cm
     

 1947

  • * pole obowiązkowe

Odbiór osobisty: 0.00 zł

Przesyłka kurierska - pobranie: 20.00 zł

Przesyłka kurierska - przedpłata: 20.00 zł


Nasz transport do ustalenia indywidualnie

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zarządzaj Akceptuj wszystkie

Zaznacz poniżej które pliki cookies akceptujesz:

COOKIES NIEZBĘDNE - Kluczowe ciasteczka są wymagane do prawidłowego działania strony, umożliwiając korzystanie z jej podstawowych funkcji, takich jak nawigacja i dostęp do zabezpieczonych obszarów witryny. Bez tych plików cookie strona nie może działać właściwie. Nie można ich wyłączyć.

COOKIES STATYSTYCZNE - Ciasteczka statystyczne wspierają nas w analizie zachowań odwiedzających witrynę poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji na temat ich aktywności.

COOKIES MARKETINGOWE - Ciasteczka marketingowe wykorzystywane są do śledzenia użytkowników na różnych stronach internetowych. Mają za zadanie dostarczanie reklam dopasowanych do zainteresowań konkretnego użytkownika, co zwiększa ich wartość dla wydawców oraz reklamodawców.

Akceptuj

Ostatnio przeglądane produkty